Szolgáltatásaink
mindegyik megnyitásamindegyik bezárása
Élőerős őrzés
Ezen szolgáltatásunk keretében Megbízóinknak nyújtunk biztonsági szolgáltatást, szakképzett, tapasztalt rendész szakemberek közreműködésével. Munkatársaink az adott feladat ellátásához szükséges ismeretekkel, szakmai életúttal, előélettel rendelkeznek, így szavatolva személyes tevékenységükkel a legoptimálisabb biztonsági szint elérését. Megbízóink infrastruktúrájának szerves részeként biztosítjuk a zavartalan, nyugodt munkavégzést, ezzel elősegítve elismertségét, gazdasági fejlődését.
Tárasaságunk a SEMSZANO KFT. nagy tapasztalattal rendelkezik kissebb – nagyobb létszámú rendezvények biztosításában. Legyen az vállalatának rendezvénye, koncert vagy szabadtéri rendezvény, egyetemi buli, konferencia, kiállítás vagy vásár, munkatársaink gondoskodnak Ön és vendégei nyugodt feszetlen szórakozásáról. Rendezvényein munkatársaink az Önnel eggyeztetett ruházatban látják el feladatukat, megfelelő udvariassággal és idegennyelv tudással segítik rendezvényének zökkenőmentes lefolyását. Amennyiben szükséges hossteseink is rendelkezésére állnak emelve rendezvényeinek színvonalát, elősegítve megbecsülését partnereinél és új üzleti partnerek szerzését.
Rendezvény biztosítás szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Fegyver nélküli vagyonőreink általában olyan objektumoknál látnak el szolgálatot, ahol meglehetősen nagy a gépjármű ill. az ügyfélforgalom, és ezáltal a vagyonőrök közvetlen kapcsolatba kerülnek a látogatókkal vagy az objektum dolgozóival.
Objektumőrzés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Azoknál a telephelyeknél, ahol a tárolt értékek nagyságrendje,tárolás módja ( szabadban, raktárépületben ) vagy az áruk jellege olyan, hogy folyamatos felügyeletet és azonnali beavatkozást igényel, ott elkerülhetetlen a telephelyőrök alkalmazása. Napjainkban a telephelyet üzemeltetőknél gyakran felmerülő kérdés, hogyan tudják növelni az általuk üzemeltetett objektum biztonságát. Társaságunk erre biztosít hatásos megoldást Megbízói részére.
Telephelyőrzés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Ezzel a szolgáltatással naponta találkozhatunk különböző intézmények és irodaházakba történő belépés esetén. Az ilyen jellegű munka magas intelligenciát, komoly monotonitástűrést és kiemelkedő problémamegoldó képességeket kíván. Ezekre a feladatokra csak komoly alkalmassági vizsgálaton megfelelt és a megfelelő képzettség megléte esetén vezényeljük kollégáinkat.
Vállaljuk közületeknél, önkormányzati létesítményeknél, tanintézeteknél a portaszolgálati és recepciós feladatok ellátását.
Porta és Recepciós szolgálat szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
A biztonsági szolgálat a megbízói követelmények alapján udvariasan, a vásárlókat segítve teljesíti kötelezettségeit. Felügyeli az áruvédelmi eszközök, berendezések működését, a kamerás rendszer segítségével és személyes megfigyeléssel nyomon követi az áruházban történt eseményeket. Szolgálatunk végrehajtja a nyitás-zárás műveleteit, nyitvatartási időn túl felügyeli az árufeltöltési és takarítási munkálatokat.
Áruházi őrzés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Áruházi civil ruhás detektív szolgálatunk határozott intézkedései során betartja a törvényeket, egyúttal diszkréten biztosítja az intézkedés alá vont személyek személyiségi jogait. Ennél a szolgáltatásunknál civil ruhás szakembereket alkalmazunk. Munkatársaink kilétük felfedése nélkül dolgoznak a megadott helyen, legyen az áruház vagy más objektum. Figyelik a vásárlókat, látogatókat, vagy a megbízó igénye szerint akár a dolgozókat is. Kollégáink mindig az adott szituációhoz igazítják ruházatukat, viselkedésüket. Igyekszünk az adott feladat végrehajtásához minél több információval ellátni munkatársainkat, ezzel is elősegítve a még hatékonyabb működést és felderítést. Természetesen az ilyen típusú ellenőrzések közben is kollégáiknál van a megbízó által aláírt megbízólevél, valamint a fényképes igazolvány, melyeket szükség esetén elfogás vagy felderítés esetén vesznek elő.
Áruházi detektív szolgálat szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
A pénz- és érték kísérésénél a pénz, vagy érték nem kerül ki a megbízó kezéből, felügyeletéből. A pénzkísérő feladata csak a vagyon “biztosítása”. A kisérésnél a személyvédelem elkerülhetetlen, de a tevékenység és a megbízási szerződés is erre irányul.
Pénz és Érték kísérés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Inkább látvány szempontok által vezérelt szolgáltatás, olyan ügyfelek számára, akik szeretnék magukat kisebb védelemmel körbevenni, de annál inkább a külső látványra összpontosítanak. Látványos szolgáltatás, tárgyalások, fellépések és egyéb események, rendezvényeken történő szereplések idejére, természetesen minden olyan védelemmel, amely biztosítja a védett személy biztonságát.
Személykísérés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
A személyvédelem: a jogi és szakmai szabályokon alapuló és a védendő személy életének, testi épségének, emberi méltóságának és életvitelének megóvását biztosító megelőző és elhárító tevékenységek összessége. Ezen megállapítás alapján kijelenthetjük, hogy ez a szolgáltatás csak megfelelő képzettségű biztonság személyzettel oldható meg. Kollégáink messzemenőkig megfelelnek a mai követelményrendszernek. Folyamatos képzéssel biztosítjuk számukra a kiemelkedő szakmai tudás megőrzését és fejlesztését. Szolgáltatásunk exkluzív jellege miatt, csak komoly előkészítés után lehet korrekt védelmet biztosítani a védett személynek.
Személyi testőrszolgáltatás szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
A távfelügyelet a lakásokban, családi házakban, üzlethelyiségekben, irodákban működő riasztórendszerekről beérkező jelzések napi 24 órás, folyamatos felügyeletét és a jelzések feldolgozását jelenti. Az ügyeletes diszpécserek az intézkedést igénylő jelzések (Pl. támadás, betörés) esetén haladéktalanul értesítik az előfizető által megadott személyeket, szervezeteket és a járőrszolgálatot. A kivonuló szolgálat a helyszínen biztosítja az ügyfél személye és vagyontárgyai védelmét.
Távfelügyeleti szolgáltatás szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Amikor a védett objektumban rendkívüli esemény történik (betörés), a helyi vagyonvédelmi rendszertől telefonon, GSM vagy rádiós átvitellel jelzések érkeznek a diszpécserközpontba. Ilyenkor a felügyeleti számítógépeken megjelennek a védett objektummal kapcsolatos adatok, esetleges egyéb információk (megközelítés térképes megjelenítéssel, objektum tervrajza, veszélyeztetett pontok stb.) Ezek birtokában a diszpécserek értesítik az előre megadott személyeket, valamint a helyszínre irányítják a kivonuló-szolgálat embereit. A riasztók a bűnelkövetők mozgásának helyét helységről-helységre követik, és ezt a diszpécserközpont részére továbbítják, így ha a betörő elbújik, az ügyeletesek tájékoztatni tudják a kiérkező járőröket.
Kivonuló szolgálat szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Hostess szolgáltatások
Társaságunk a SEMSZANO KFT. a meglévő szolgáltatásaink mellé, ujj ágazattal bővíti tevékenységét. Ujjszolgáltatásunkkal kívánjuk még teljesebbé tenni tevékenységünket.
Hostesseink az alábbi tevékenységekkel állnak megbízóink rendelkezésére:
- Rendezvények,
- Kiállítások,
- Protokoll események
- Kóstoltatás
- Szórólaposztás
- Házibulik, Partik
- Legénybúcsúk
- Go – Go táncosok
Hostess szolgáltatásainkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Buszbérlés
Ezen szolgáltatásunk keretein belül vállaljuk magánemberek cégek esetében felmerülő személyszállítási és futárszolgálati feladatokat.
Buszbérléssel kapcsolatban igényelhető szolgáltatásaink a következőek:
- Reptéri transzfer,
- Városnézés ( Akár idegenvezetővel is )
- Konferencia
- Rendezvények
- Vidéki és Külföldi utazások
Személyautó ( 4 utasnak ) | 120 HUF /km | vagy 2.600,- HUF /óra |
Kisbusz ( 8 utasnak ) | 140 HUF / km | vagy 3.200,- HUF /óra |
Busz ( 15 utasnak ) | 180 HUF / km | vagy 4.200,- HUF /óra |
A kilométer árak a távolsági fuvarokra, az óradíjak pedig a Budapesten belüli fuvarokra és várakozásra vonatkoznak!
A 15 személyes busz esetén ki és beállási díjat számolunk fel melynek díja :15 – 15 km vagy 0,5 – 0,5 óra.
Áraink nettó árak, melyek a mindenkor adót nem tartalmazzák, így a végszámla a mindenkori áfa kulcs növekményével kerül kiállításra!
Buszbérlés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Biztonságtechnikai szolgáltatások
A mai körülmények között nagy hangsúlyt kell helyezni az élőerős őrzés mellet a megfelelő biztonságtechnikai védelmi rendszer meglétére is. Társaságunk vállalja a már meglévő biztonsági rendszerek felülvizsgálatát, ujj rendszerek kiépítését a tervezéstől az engedélyeztetésen át a kivitelezésig. A korrekt módon megtervezett biztonsági rendszerek igen komoly segítséget nyújthatnak az élőerős őrzést végző munkatársaknak, azonban meg kell jegyezni, hogy a technikai védelem teljes egészében nem válthatja ki az élőerő szükségességét.
Riasztórendszerek kivitelezése, szerelése, karbantartása
Társaságunk a legmodernebb eszközöktől az egyszerűbb ( háztartásban használatos ) behatolás jelző rendszerek telepítésével és karbantartásával is foglalkozik. A védendő terület bejárása után, munkatársaink komplett javaslatot tesznek a szükséges rendszerrel kapcsolatban, minden olyan kompromisszum lehetőségével mely a védelmi szintet súlyosan nem befolyásolja.
Riasztórendszerekkel kapcsolatos szolgáltatásunkról bővebb információért kattintson ide.
Kamerás megfigyelőrendszerek tervezése, kivitelezése, szerelése, karbantartása
Korunkban komoly igény merül fel az analóg vagy digitális megfigyelőrendszerek alkalmazására. Ezen rendszerek által követhetővé vállnak egy adott területen az ottani személyek és járművek mozgásai, könnyebben kiszűrhetőek az illetéktelenül a területen tartózkodók. Az ilyen eszközök alkalmazása az ott élőerős szolgálatot teljesítő biztonsági személyzet munkáját nagyban elősegítik, a biztonsági szintet és hatékonyságot nagy mértékben megnövelik. A jól felszerelt és karbantartott eszközök elriasztják a „nem kívánt látogatókat” megelőzve ezzel az általunk nem várt eseményeket. Társaságunk vállalja a már meglévő rendszerek felülvizsgálatát, lehetőség szerint javítását, cseréjét és ujj rendszerek kiépítését a tervezéstől a teljes megvalósulásig.
Kamerás megfigyelőrendszerekkel kapcsolatos szolgáltatásunkról bővebb információért kattintson ide.
Beléptető rendszerek tervezése, kivitelezése, szerelése, karbantartása
Az informatikai eszközök elterjedésével egyre gyakoribbá vált a különböző beléptető és munkaidő nyilvántartó rendszerek kiépítése. Amennyiben igény van rá, az ilyen jellegű megbízásokban akár a kiépítésről akár az üzemeltetésről és karbantartásról van szó hathatós segítséget nyújtunk.
Beléptető rendszerekkel kapcsolatos szolgáltatásunkról bővebb információért kattintson ide.
Tűzjelző rendszerek tervezése, kivitelezése, szerelése, karbantartása
A SEMSZANO KFT. vállalja tűzjelző és automata oltó rendszerek telepítését, karbantartását is . Szakembereink a legmodernebb technológiák ismeretében dolgozzák ki a tűzvédelmi rendszer terveit, készítik el az ehhez szükséges dokumentációkat, valósítják meg a jelző és vagy oltó rendszereket.
Tűzjelző rendszerekkel kapcsolatos szolgáltatásunkról bővebb információért kattintson ide.
Magánnyomozás
Ezen szolgáltatásunk keretében a következőket vállaljuk:
- Események, történések megfigyelése, dokumentálása
- A jelenlegi és korábbi lakókörnyezetben végzett konspirált adatgyűjtés alapján életmódvizsgálatok elkészítése
- Személyzeti ellenőrzés, a munkába állás előtti, illetve a munkavégzéssel kapcsolatos, kockázati tényezők kiszűrése
- Ügyvédi irodák részére információk gyűjtése peres ügyekben, érintett személyek felkutatása, meghallgatása a megbízó érdekeinek leplezésével
- Márka- és védjegyvédelem keretén belül vállaljuk tárgyak, eszközök, szellemi termékek védelmét, licenc-szerződések előkészítését, védjegybitorlás felderítését, megszakítását
- Igazságügyi szakértők bevonásával történő bizonyítékok gyűjtése
Magánnyomozás szolgáltatásainkkal kapcsolatos információért kattintson ide.
Kintlevőség kezelés
Üzleti partner egyszerű ellenőrzése
- a cég valamennyi hatályos és törölt cégadatának összegyűjtése;
- annak vizsgálata, hogy a cégtulajdonos és képviseletre jogosult személy mely más cégekben érintett valamilyen formában (tulajdonos, képviselő)
Díja: ajánlat szerint / db
Sürgősségi (2 órán belül), futárral kézbesítés esetén további költség számítandó rá.
Üzleti partner egyszerű ellenőrzése szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Üzleti partner teljes körű ellenőrzése
- a cég valamennyi hatályos és törölt cégadatainak összegyűjtése, annak ellenőrzése igazat állított-e az ügyvezető a céggel, annak adataival kapcsolatban, valójában az-e akinek mondja magát, létezik-e a cég stb.
- annak vizsgálata, hogy a cégtulajdonos és képviseletre jogosult személy mely más cégekben érintett valamilyen formában (tulajdonos, képviselő), ezen belül annak ismertetése, hogy melyek működnek még, melyek a törölt cégek, mi a törlésük oka; mely cégek állnak jelenleg végrehajtás, végelszámolás, felszámolás alatt; tartozások, adószám felfüggesztések stb.
- pénzügyi megbízhatóság vizsgálata, mely utóbbi keretén belül: általános vagyoni, anyagi helyzet, hatékonyságvizsgálat, sajtófigyelés, fizetőképesség, eladósodottság mérése
Díja: ajánlat szerint / db
Sürgősségi (4 órán belül), futárral kézbesítés esetén további költség számítandó rá.
Üzleti partner teljes körű ellenőrzése szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Üzleti partner széles körű ellenőrzése
A részletes ellenőrzésen túlmenően széles körű adatgyűjtés (helyszíni megfigyelés stb.)
Üzleti partner széles körű ellenőrzése szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
Tartozások felhalmozódásnak megelőzése ( kintlevőség-kezelő bélyegző )
Alapcsomag (ajánlat szerint /12 hó)
A késedelmes fizetések, nem fizetések megelőzésére kintlevőség-kezelő bélyegzőnket bocsátjuk a rendelkezésére, melyet számlákon, szerződésein, levelezésein, egyéb iratain használhatja. Alkalmazásával megelőzhető vagy csökkenthető annak lehetősége, hogy üzleti partnere adósságát nem vagy nem időben rendezi.
Kiegészítő csomag (ajánlat szerint)
- kintlevőség-kezelő bélyegzőt 12 hónapra
- írásbeli fizetési emlékeztetők küldését max. 50 db-ig. Üzleti partnerének írásbeli fizetési emlékeztetőt küldünk a tartozás lejárata előtt 1 hónappal és 1 héttel korábban. 51 db-tól minden további fizetési emlékeztető díja: megeggyezés szerint .
Teljes körű csomag (ajánlat szerint)
- Üzleti partner teljes körű ellenőrzése max. 20 db üzleti partnerig. 21-től minden további ellenőrzés ajánlat szerint / db.
- kintlevőség-kezelő bélyegzőt 12 hónapra
- Üzleti partnerének írásbeli fizetési emlékeztető küldése a tartozás lejárata előtt 1 hónappal és 1 héttel korábban, továbbá az 1 héttel a lejárat előtt telefonon is emlékeztetése a fizetés időpontjára és összegére max. 100 db kintlevőségig. 101 db-tól minden további fizetési emlékeztető szerkesztése és küldése ajánlat szerint / db.
- Szerződés időtartama alatt az üzleti partner havi szintű ellenőrzése (cégadataiban változások figyelése, csődfigyelése, esetleges tartozásainak figyelése)
Tartozások felhalmozódásnak megelőzése szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
E szolgáltatást a fizetési határidő lejáratát követő naptól kezdődően 90 napig biztosítjuk megbízóink részére kizárólag lejárt, megalapozott és nem vitatott követelések esetén.
Tartalmazza:
- Üzleti partner teljes körű ellenőrzése, közhiteles nyilvántartásokban az adós végrehajtható vagyonának felkutatása, igény szerint széles körű adatgyűjtés, összefoglaló jogi vélemény
- Teljes körű cégellenőrzés + közhiteles nyilvántartásokban az adós végrehajtható vagyonának felkutatása + jogi vélemény a lehetőségekről
- Fizetési felszólító levél küldése az adósnak:
Levelünkben felszólítjuk az adóst a szerződésszerű teljesítésre, amely nem maradhat el, hiszen a későbbiek számára fontos perjogi következménnyel rendelkezik, melynek a perköltség vonatkozásában van szerepe. A polgári peres eljárást szabályozó 1952. évi III.törvény (Pp.) 80.§ (1) bekezdése szerint, ha az alperes a perre okot nem adott, és a követelést az első tárgyaláson azonnal elismeri, az alperes költségében a felperest kell elmarasztalni.
A részletes, nem csupán formalitásként megküldött felszólító levelet ügyvéd útján készítjük el és küldjük meg. Így egyrészt nagyobb esély mutatkozik arra, hogy az adós fizetni fog, másrészt pedig arra is tekintettel van, hogy adott esetben annak a bíróság előtt is meg kell állniuk a helyét, tehát olyan érveket sorakoztat fel, melyek a bíróság előtt is alátámaszthatóak. Ügyelünk arra, hogy valótlan állításokat, burkolt fenyegetéseket ne valósítson meg, de az adósi nem teljesítés esetében a peres jogérvényesítés lehetőségét kilátásba helyezze. Ennek azon túl, hogy mindez a bírósági eljárásban is felhasználhatók, egyfajta pszichés szerepe is van. Így álláspontunk szerint akkor is célszerű a fizetési felszólító levelet megküldeni az adósnak, ha Ön tényleges peres eljárást nem kíván indítani.
- Telefonos ügyintézés
Az ügyvédi felszólító levél valószínűsíthető kézbesítésével egyidejűleg telefonon is felhívjuk az adóst a teljesítésre. Amennyiben az adós hajlandóságot mutat egyezségi tárgyalásokat lefolytatni velünk, időpontot egyeztetünk és felkeressük személyesen.
- Adós személyes felkeresése
melynek célja olyan tartozás-elismerő nyilatkozat vagy váltó adós általi aláírása, amely jogilag is kikényszeríthető (ennek alapján azonnali beszedési megbízás nyújtható be az adóssal szemben, bíróság előtt bizonyító erejű, végrehajtható, és gyorsíthatja is a bírósági utat stb.)
Megbízás díja: tartozás összegének 5-15%-a közötti összeg, amely függ az ügy bonyolultságától, munkaigényességétől. Munkadíjként előre fizetendő a megbízási díj 5-20%-a.
Kintlevőség-kezelés szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.
90 napon túl lejárt követelés esetén, vagy ha az adós teljesítésére irányuló kísérletek eredményre nem vezettek, a következő lépés a követelés behajtása.
Megfelelő bírósági eljárás (pl. fizetési meghagyásos, peres eljárás, váltóper, végrehajtási eljárás) megindítása, megindítása, és abban teljes körű ügyvédi képviselet.
A megbízási díj a követelt összeg 5-15%-a, amelyből előre fizetendő munkadíj címén: a megbízási díj 10 %-a.
A megbízót terheli a megbízási díjon felül, előre látható költségek címén: a fizetési meghagyás vagy peres eljárás illetéke (tőkeösszeg 3%-a vagy 6%-a), végrehajtási illeték (a jogerős bírósági ítéletben megítélt összeg 1%-a);
Budapest határain kívüli ügyek (pl. vidéki üzleti partnerek ellenőrzése) esetén egyedi megállapodás szerint / óra munkadíj fizetendő, útiköltség címén megállapodás szerint+ autópályamatrica.
Követelésbehajtás szolgáltatásunkkal kapcsolatban bővebb információért kattintson ide.